Головними конкурентами моделі Ford Puma стануть такі автомобілі як Nissan Juke, Renault Captur і Peugeot 2008. Але на відміну від них, німець вирізняється якісним інтер҆ єром та планує підкорити преміум сегмент. Так само, як і оригінальна Puma, новий позашляховик побудований на платформі хетчбека на ім҆ я Fiesta. Передня частина новачка увібрала в себе характерні для компанії Ford риси, які нагадують нам модель суперкара під назвою GT. Це стосується форми радіаторної решітки та блоку фар, що додає моделі виразності та елегантності кузова купе.
Інтер'єр Ford Puma майже без змін дістався від моделі Fiesta, але при цьому виглядає салон досить сучасно та якісно. На борту кроссовера є віртуальний кокпіт та інформаційно-розважальна система SYNC3. За додаткову плату німці пропонують цілий ряд нових функцій та опцій, які можуть зробити з новачка досить дороге авто. Головною перевагою нової Puma над конкурентами є багажне відділення, яке за офіційною інформацією вміщує 450 літрів. Завдяки трансформації салону, кроссовер виявляється дуже практичним як для сімей з дітьми так і для великої компанії дорослих пассажирів.
В розпоряджені Ford Puma наразі лише один двигун і це 3-циліндровий бензиновий малюк, який має об҆ єм лише 1 літр та декілька варіантів потужності. В залежності від налаштувань мотор розвиває 125 або 150 к.с. У варіанті з цією силовою установкою йде опція м҆ якого гібрида з 48-Вольтовою системою живлення електрообладнання. Згодом на ринок вийде дизельна Puma та з҆ явиться можливість замовлення автоматичної коробки перемикання швидкостей.
На європейському ринку модель нового кроссовера Ford Puma запропонують за базовою ціною у 20 тисяч євро..